Szanowni Państwo
Przypominamy, że trwa proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany...
Szanowni Klienci,
Zgodnie z wcześniejszą informacją, w dniu 11.05.2021 około godziny 21:30 zostanie uruchomiona pełna funkcjonalność aplikacji mobilnej BSGo (dawny mToken Asseco MAA).
Od...
Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju pojawiła się informacja o organizowaniu przez PFR od 15 kwietnia 2021 r. codziennych otwartych szkoleń online dla przedsiębiorców...
Szanowni Klienci
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 02.04.2021r. kasy w centrali Banku oraz na filii Ługi będą czynne do godziny 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Szanowni Klienci
W nawiązaniu do problemów z dostępnością i wydajnością w bankowości EBP z dnia 01.03.2021, zostały wstrzymane procesy migracyjne klientów z bankowości korporacyjnej do bankowości EBP....
Szanowni Państwo
Aktualnie występują problemy z logowaniem i autoryzacją w bankowości elektronicznej.
Problem dotyczy narzędzi mToken (aplikacja mobilna) oraz "e-Podpis".
Nasz dostawca oprogramowania...
Szanowni Klienci
Zgodnie z wcześniej udostępnianymi informacjami oraz komunikatami w bankowości elektronicznej, pragniemy poinformować iż kończymy prace przygotowawcze i przez następne 3 tygodnie (zaczynając...
Szanowni Klienci
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 31 grudnia 2020r. kasy w centrali Banku będą czynne do godziny 15:00.
Zlecenia wychodzące (w tym ZUS i US) realizowane będą w tym dniu...