Skip to main content
  • AKTUALNOŚCI
  • Zmiany w bankowości elektronicznej i środków dostępu.

Zmiany w bankowości elektronicznej i środków dostępu.

05-08-2020

Szanowni Klienci

Nadchodzą poważne zmiany w bankowości elektronicznej. Bankowość indywidualna oraz korporacyjna zostają połączone w jedną spójną całość.

Nowa bankowość elektroniczna pozwoli np.

  • zaimplementować podgląd rachunków oraz wykonywanie płatności w aplikacji mobilnej mToken Asseco MAA,
  • klienci korporacyjni będą mogli korzystać z bankowości stacjonarnie jak i mobilnie z wykorzystaniem większej ilości metod autoryzacji takich jak np. kod SMS,
  • zwiększyć komfort korzystania z bankowości poprzez funkcjonalności device fingerprint (identyfikacja urządzenia z którego następuje logowanie do bankowości), po dodaniu urządzenia jako zaufane np. nie będzie wymagany kod SMS przy logowaniu.

 

Przygotowano instruktażowe filmy do nowej bankowości, aby mogli Państwo zaznajomić się z jej obsługą. Filmy dostępne są pod tym adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=r_33KXdbxXU&list=PLXJ5WvKSx5sX0cJ7aFcLJxictqHsCl-4w

 

W związku z wdrożeniem nowej bankowości internetowej (planowany termin uruchomienia to 28.08.2020 r.) oraz wycofaniem z obsługi tokenów RSA, prosimy o niezwłoczne wypełnienie i złożenie w Banku, wniosku w sprawie korzystania z systemu CUI. Wniosek oraz instrukcje dotyczące nowych metod autentykacji i autoryzacji dostępne są pod adresem:

https://www.bskarczew.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/srodki-autentykacji-w-bankowosci-indywidualnej

 

Prawidłowo wypełniony wniosek (wymagane jest wypełnienie punktu 3 i 4) oraz podpisany zgodnie z Kartą Wzorów Podpisu można złożyć w urnie (poza kolejnością) znajdującej się na Sali obsługi klienta w budynku Centrali lub bezpośrednio pracownikowi Banku Spółdzielczego w Karczewie. Po złożeniu wniosku w placówce Banku proszę oczekiwać na otrzymanie identyfikatora logowania i pierwszego hasła w wiadomości SMS.

 

Powyższy komunikat nie dotyczy Klientów korzystających z aplikacji mobilnej mToken Asseco MAA bądź autoryzacji SMS.

 

Dla użytkowników bankowości korporacyjnej korzystających z tokena RSA (bez karty) również prosimy o składanie wniosków o zmianę środka dostępu. Natomiast użytkownicy posiadający kartę mogą zalogować się z użyciem karty zamiast tokena, wpisując swój PIN.

Niezłożenie wniosku w w/w terminie może spowodować ograniczenie w dostępie do bankowości internetowej.

 

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie nowej bankowości elektronicznej, proszę kierować je na adres mailowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.