MojeID - Profil Zaufany

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Karczewie. Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

 

 Czym jest mojeID?

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 
Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.
 

Zastosowanie

  • Usługi publiczne
    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu).
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych).
  • e-Commerce
    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu).
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy.
  • Energetyka
    • Rejestracja wniosku/formularza.
    • Przedłużenie umowy.
    • Dostęp do portalu klienta.
  • Medycyna
    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych.
    • Zakup leków przez internet.
  • Media
    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo.
    • Opłacanie abonamentu.
  • Ubezpieczenia
    • Sprzedaż polisy przez internet.
    • Odnowienie polisy (Direct).

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z najbliższą placówką Banku Spółdzielczego w Karczewie.

     Regulamin mojeID