MojeID - Profil Zaufany
mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Karczewie. Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.
mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ
Czym jest mojeID?
mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Zastosowanie
- Usługi publiczne
- Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu).
- Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych).
- e-Commerce
- Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu).
- Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy.
- Energetyka
- Rejestracja wniosku/formularza.
- Przedłużenie umowy.
- Dostęp do portalu klienta.
- Medycyna
- Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych.
- Zakup leków przez internet.
- Media
- Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo.
- Opłacanie abonamentu.
- Ubezpieczenia
- Sprzedaż polisy przez internet.
- Odnowienie polisy (Direct).
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z najbliższą placówką Banku Spółdzielczego w Karczewie.