Skip to main content

BLIK

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności, już dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w naszym Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo

Centrala Banku Spółdzielczego w Karczewie

ul. Kościelna 59,
05-480 Karczew

Pion Obsługi Klienta od 8:00 do 18:00
Telefon: (22) 780 65 34
FAX: (22) 780 67 79

e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

Filia osiedle "Ługi"

ul. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego 1,
05-480 Karczew

Telefon: (22) 780 73 97
FAX: (22) 780 97 84

Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:00

Filia w Józefowie

ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1,
05-420 Józefów (budynek Urzędu Miasta Józefowa)
 
Telefon: (22) 769 21 85
FAX: (22) 769 21 85

Czynna w dni robocze w poniedziałek od 9:30 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:00

Punkt kasowy w Otwocku

ul. Górna 13,
05-400 Otwock (budynek Starostwa Powiatowego w Otwocku)

Czynny w dni robocze w poniedziałek od 8:00 do 17:00, od wtorku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w piątek od 8:00 do 15:00