• Dostęp przez Internet

    Dostęp przez Internet

    Centrum Usług Elektronicznych - CUE

    Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym, obok tradycyjnych form kontaktu z Bankiem oferujemy teraz Państwu dostęp do rachunku za pośrednictwem komputera. Klienci korzystający z CUE w szybki sposób mogą dotrzeć do interesujących informacji ograniczając czasochłonne bezpośrednie kontakty z Bankiem.

    System bankowości elektronicznej dla klientów detalicznych pozwala klientom indywidualnym Banku na dokonywanie przez przeglądarkę internetową standardowych operacji.

    System bankowości elektronicznej dla klientów korporacyjnych jest systemem przygotowanym do obsługi internetowej klientów korporacyjnych Banku. W systemie zostały wprowadzone funkcje elektronicznego podpisu kartą mikroprocesorową, możliwość wprowadzania przelewów pakietami, zatwierdzanie operacji na "drugą rękę", import przelewów z zewnętrznych zbiorów, eksport wyciągów w dowolnym formacie i wiele innych aplikacji. Istotną zaletą rozwiązania jest fakt, że po stronie klienta nie jest instalowana żadna aplikacja - do użytkowania systemu wystarcza standardowa przeglądarka internetowa. 

    Systemy bankowości elektronicznej pozwalają na dokonywanie za pomocą przeglądarki internetowej następujących operacji:

    Rachunek

    • Podstawowe informacje o rachunku
    • Środki na rachunku
    • Historia rachunku
    • Pobieranie wyciągów

    Operacje

    • Standardowe polecenie przelewu
    • Standardowe polecenie przelewu z datą realizacji w przyszłości
    • Standardowe polecenie przelewu ZUS
    • Polecenie przelewu do US
    • Standardowe zlecenia stałe
    • Zlecenie ZUS
    • Zlecenie US
    • Podgląd istniejących zleceń
    • Zakładanie standardowych lokat terminowych (rodzaj lokaty, okres lokaty, kwota lokaty, sposób rozliczenia lokaty po okresie kapitalizacji, rachunek do pobrania środków)
    • Przegląd lokat istniejących (status dyspozycji, data założenia lokaty, rodzaj lokaty, kwota lokaty, waluta)
    • Zerwanie lokaty

    Opcje dodatkowe

    • Możliwość definiowania odbiorców pomocnych przy składaniu przelewów i zleceń stałych
    • Umożliwienie podglądu tabeli oprocentowania lokat
    • Możliwość awizowania kwoty do wypłaty (kwota, data wypłaty, nominał)
    • Zastrzegania dowodów osobistych, paszportu, karty płatniczej
    • Wysłanie wiadomości e-mail do konsultanta banku

    Centrala Banku Spółdzielczego w Karczewie

    ul. Kościelna 59,
    05-480 Karczew

    Pion Obsługi Klienta od 8:00 do 18:00
    Telefon: (22) 780 65 34
    FAX: (22) 780 67 79

    e-mail:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

    Filia osiedle "Ługi"

    ul. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego 1,
    05-480 Karczew

    Telefon: (22) 780 73 97
    FAX: (22) 780 97 84

    Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:00

    Filia w Józefowie

    ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1,
    05-420 Józefów (budynek Urzędu Miasta Józefowa)
     
    Telefon: (22) 769 21 85
    FAX: (22) 769 21 85

    Czynna w dni robocze w poniedziałek od 9:30 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:00

    Punkt kasowy w Otwocku

    ul. Górna 13,
    05-400 Otwock (budynek Starostwa Powiatowego w Otwocku)

    Czynny w dni robocze w poniedziałek od 8:00 do 17:00, od wtorku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w piątek od 8:00 do 15:00